mac sonoma 14.0

2»

Answers

• stanislav.z
    stanislav.z Member Posts: 1 Newcomer

My Z1 stopped working for me with 14.0 (was just lightning up upon connection and then didn't recognize in the system), but after upgrade to 14.1 it's working again. I have MacBookPro16,1 8-Core Intel Core i9.

• Robert Hellier
    Robert Hellier Member Posts: 6 Member

Mac Mini M1 - Traktor Version 3.10.1. Cannot load tracks freezing, spinning wheel of dooooom! So annoying!

• Allan_NI
    Allan_NI Product Team Posts: 86 mod

could everyone with the issue try updating to 14.1 if you already havent and please let me know if the problem still presists

• realies
    realies Member Posts: 0 Member

Native Instruments should get their ****** together. They've had months to test and fix Traktor on Sonoma.

• Roc
    Roc Member Posts: 1 Newcomer

Hallo Zusammen. Gibt es denn keine alternative Lösung für -Track hört auf - möchte neuen Track laden - lässt sich nicht laden - immer wieder die gleiche Fehlermeldung. Anscheinend ist dieser Bug schon seit langer Zeit bekannt. Gibt es ein perfekte Lösung dafür ausser den Haken in den Pref LOADING rauzunehmen? Ich nutze MacBook Pro M2 -Traktor Pro 3.10.1. Zweites Szenario. Als Backup hängen am S4MK3 2 CDJ 350 mit Stick. Am WE hatte ich auf einmal ein Filterproblem. Fand keine Lösung u fuhr Traktro runter. Somit auch die Aktivitäten der beiden CDJ350 ???? Gibt es da Einstellungsmöglichkeiten, dass ich die CDJ´s auch als richtiges Backup nutzen kann und gleichzeit auch Traktor runter fahren kann? DANK EUCH

• viper9711
    viper9711 Member Posts: 159 Advisor

MacBook Pro M1 Sonoma 14.2, S4 MK3, Traktor 10.1 16,

no problems, runs fine

This discussion has been closed.
Back To Top